Giveaway: Să ne pregătim tenul pentru vară ☼ (încheiat)


Am o nouă surpiză pentru voi, doamnele mele! Fiindcă, teoretic, mai avem foarte puțin până la vară, am pregătit un set format din crema-gel și loțiunea tonică hidratantă din gama Hydra Vegetal. Ambele produse au la bază extractul din planta Edulis și sunt special concepute de către cei de la Yves Rocher pentru a veni în sprijinul tenului tern și deshidratat.

Mai mute informații despre gama Hydra Vegetal puteți găsi AICI.


Câștigătorul concursului este Alexutza Alexandra!
Felicitări! te rog să îmi trimiți datele tale printr-un mesaj, în cel mai scurt timp posibil!
 




Reguli de participare:

1. Să mă urmăriți pe Instagram 👉  https://www.instagram.com/sophisticatblog/
2. Să îi urmăriți pe Instagram și pe cei de la Yves Rocher 👉 https://www.instagram.com/yvesrocherro/
3. Să dați SHARE acestei postări pe profill vostru personal și share-ul să fie public (vizibil tuturor);
4. Să îmi lăsați un comentariu la această postare în care să îmi spuneți care este numele cu care mă urmăriți pe Instagram. 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

→ Toate regulile sunt obligatorii.
→ Concursul se va încheia pe data de 01.06.
→ Câștigătorul va fi anunțat pe blog în maxim 3 zile de la data încheierii concursului și va fi ales  folosind random.org.

Mult succes!

Comentarii