Oferta lunii Mai la DM și Sensiblu


Calendaristic vorbind este primăvară, dar practica ne demonstrează cât de capricioasă este vremea și că vara s-a instalat cu aproape 2 uni mai devreme decât este firesc. În cazul meu asta înseamnă două schimbări: ținute lejere și protecție solară sporită ( de la creme cu factor de protecție 15 la cele cu SPF 30, chiar 50). Din fericire, am descoperit în catalogul comercial Sensiblu câteva oferte chiar ok la produsele cu SPF, în timp ce oferta celor de la DM se axează mai mult pe mărcile proprii.

Cred că nu există lună în care să nu verific oferta din farmaciile Sensiblu la șmpoanele uscate Batiste. În luna aprilie am profitat pe ultima sută de metri de oferta ce presupunea un mini Batise (50 ml) cadou la achiziționarea oricărui produs full-size. Luna curentă voi zice, așadar, pas reducerii de 50% la al doilea produs achiziționat. 

Ofertele din catalog sunt disponibile pâna la sfârșitul lui Mai și le puteți vizualiza pe toate AICI.



Vă spuneam la început și că dacă veți arunca un ochi peste oferta drogheriilor DM veți observa, cu siguranță, că în luna Mai focusul este pe mărcile proprii. Vroiam să adaug și că motivul este unul bine întemeiat. Cei de la DM aniversează 10 ani cu 10 săptămâni de cu reduceri, cadouri și surprize. cel mai fain mi se pare faptul că săptămânal oferă, din câte am înțeles din regulamentul lor oficial, câte 10 cutii cu produse în fiecare magazin DM participant. Trebuie doar să cumperi orice produs din magzin și să înscri bonul fiscal prin completarea unui talon și ești automat înscris la tombolă. Eu pândesc săptămânile 4, 6 și 10!

Oferta completă este disponibilă AICI și este valabilă până la data de 22.05.2018.





Vă doresc shopping cumpătat și până data viitoare să auzim numai de bine!

Comentarii