Reviste glossy cu cadouri | Aprilie 2018

În aprilie avem reviste glossy cu insert-uri și mostre care mai decare mai faine. Recunosc că am fost tentată să cumpăr nu una, ci două ediții ale aceleiași reviste. Atât de interesant și de convenabil mi s-a părut cadoul de luna aceasta. Despre ce este vorba o să puteți citi în cele ce urmează.


Ediția de aprilie a revistei Avantaje (12.99 lei/9.90 lei, fără cadou) vine împreună cu un deodorant-spray de la Gerovital, în mai multe variante, alături de numărul de colecție „Cele mai bune rețete cu nuci”. Din câte am înțeles revista se poate cumpăra și cu tratamentul pentru păr de la Loncolor, dar eu am văzut în magazine și la chioșcuri doar varianta cu cadoul de la Gerovital. Am făcut cunoștință cu deo-spray-urile lor chiar vara trecută, dar din nefericire nu ne-am înțeles. În cazul meu funcționază doar deo-stick-urile, în special cele de la Dove.

O altă revistă, de care vă mărturisesc că uitasem efectiv, este FEMEIA. . Ediția de luna aceasta include un flacon cu 30 de comprimate (varianta full-size conține 60 comprimate) din Silueth 90-60-90 de la Dacia Plant și suplimentul Shopping Spring Trends, la 8.99 lei. Nu am luat și nu cred că voi avea vreodată nevoie de genul acesta de pastile, dar dacă vă interesează găsiți mai multe informații despre suplimentul de la Dacia Plant AICI.



Ultima, dar cu siguranță cea care merită achiziționată lunar este revista UNICA (12.99 lei/10.90 lei fără cadou). Și nu vorbesc doar despre cadouri și mostre, ci și despre conținut captivant și ușor de lecturat. Pentru mine este revista copilăriei, este revista ale cărei pagini le răsfoiesc  cu drag și interes lună de lună. Revenind la motivul pentru care vă recomand UNICA și în aprilie, sunt convinsă că ați observat că produsele Ivatherm sunt mai mereu prezente printre cadourile lunare. Ei bine, luna aceasta avem varianta full-size a servețelelor lor demachiante, alături de mostra cremei de noapte Vichy Slow Age și a gelului pentru igiena intimă Idelyn Beliema Expert. Vă dați seama că deja am încercat servețelele demachiante și cu toată reticența și împotrivirea mea față de această metodă de îndepărtare a machiajului, vă mărturiesc că sunt 90% convinsă că mai am nevoie de un pachet. Demachiază foarte bine, inclusiv rimelul, nu irită nici pielea și nici ochii. Restul de 10% țin de părerea mea personală că îndepărtarea machiajului folosind servețele nu trebuie să devină un obicei de demachiere.


Ce părere aveți? Care este revista voastră preferată de luna aceasta?


Comentarii