5 produse VivaNatura pe care trebuie să le încerci

Am auzit pentru prima dată de produsele VivaNatura în perioada studenției. Eram în căutarea unui tratament împotriva căderii părului și auzisem de la diverse persoane, și verificasem și pe internet, de un anume tratament minune cu petrol și diverse extracte naturale. Nici până în ziua de astăzi nu am ajuns să îl încerc, dar mă bucur în schimb că am descoperit un alt brand de pe plaiurile mioritice, cu produse accesibile, bazate pe ingrediente naturale.

Acum folosesc produse VivaNatura zilnic. Fac parte din ritualul meu îngrijire a tenului și a corpului, ba chiar le prefer și în materie de igienă orală. Pentru moment am selectat 5 produse, dar orice nouă descoperire ce merită luată în considerare o să v-o aduc la cunoștință ca și până acum. Ordinea de prezentare este una aleatorie.


Fiindcă subiectul preferat și cel mai des abordat pe blog este cel de îngrijire a tenului, voi începe numărătoarea favoritelor personale cu două produse: crema antirid superlifting pentru ten uscat și loțiunea tonică pentru ten normal. Ambele fac parte din rutina de seară, singura mențiune este că loțiunea tonică o aplic doar în acele zile în care folosesc două tipuri de exfolianți chimici (acid glicolic și acid. Crema antirid superlifting (35.23 lei*/45 ml) conține, printre altele, extract de acmelia (considerat a fi varianta naturală pentru Botox), antioxidanți (vitamina C, vitamina E, extract incolor de turmeric, ulei de rosa mosqueta), sodium hyaluronate (considerat mai eificient ca acidul hialuronic) și uleiuri naturale (migdale, jojoba, macadamia, cocos etc.). Ambalajul păstrează intacte proprietățile ingredientelor, dozarea se realizează igienic pe baza unei pompițe, iar cantitatea de produs necesară este cam de mărimea unui bob de mazăre. Imediat ce crema se absoarbe, tenul rămâne hidratat, catifelat și luminos. Loțiunea tonică pentru ten normal cu aloe vera și albăstrele (11.69 lei*/150 ml) funcționează de minune, în cazul meu, pentru calmarea tenului și eliminarea senzației de disconfort, de piele care ține. Deși o parte din ingrediente au potențial iritant, tenul meu o tolerează foarte bine. Singura mea mențiune este că are un parfum de plante destul de puternic, poate deranjant pentru anumite persoane.

Pe partea de îngrijire a corpului, trebuie neapărat să încercați gelul de duș Spa cu lavandă și ceai verde (15.69 lei*/250 ml). Are o aromă revigorantă, care chiar te poartă cu gândul la un centru Spa și particule fine pentru o exfoliere blândă. Despre crema de mâini cu gălbenele și cătină (7.64 lei*/75 ml) v-am povestit pe îndelete într-o postare separată, AICI. De atunci pielea mâinilor este aproape complet refăcută, catifelată, reușind să scap inclusiv de senzația de usturime la contact cu apa caldă. Și acum, poate cea mai plăcută descoperire, este pasta de dinți Argentum  cu argilă și argint din gama GennaDent (9.44 lei*/50 ml). Conținutul de ingrediente naturale (rozmarin, cimbrișor, fenicul, cuișoare, scorțișoară, salvie, coada șoricelului, roiniță, busuioc etc.), faptul că nu conține fluor (o substanță considerată toxică, dar încă prezentă în mai toate produsele de igienă orală din comerț) și nici detergenți (nu face spumă) m-a determinat să iau în considerare renunțarea treptată la mărci mai cunoscute. Curăță foarte bine și nici nu sensibilizează gingiile, fiind recomandată în cazul gingivitelor și a parodontozelor.

Concluzia la care eu însămi am ajuns este că brand-urile românești sunt clar pe drumul cel bun. În ultimul an am introdus din ce în ce mai multe produse Made in RO în rutina mea de îngrijire și sunt tare mândră de acest lucru. Dacă vreți să descoperiți și alte produse marca VivaNatura vă invit pe pagina lor oficială, unde puteți și comanda. Găsiți acolo chiar și o listă cu magazinele fizice partenere care le comercializează produsele.

*prețurile afișate pentru produsele menționate au fost preluate de pe pagina VivaNatura.

Până la următoare postare să auzim numai de bine!

Comentarii