Ce trucuri și produse folosește o mămică pentru un machiaj rapid

Să devii părinte e lucru mare! Este fantastic cum poate un pui de om să te schimbe în atât de multe feluri și cum îți răstoarnă toată viața cu susul în jos. Și totuși, este esențial, ca mamă, să nu uiți să mai rezervi câteva momente și pentru tine și lucrurile care înainte te relaxau sau îți făceau plăcere.

Poate multe dintre voi vă întrebați cum reușesc să mă mai gândesc la machiaj și rutine de îngrijire când este evident că bebelușul îmi solicită toată atenția? O rutină mult simplificată și un dram de noroc. Da, am un copil cuminte care adoră să mă urmărească în timp ce aplic tot felul de maglavaisuri pe față. Cu toate acestea, nu îmi permit să mai pierd timpul în fața oglinzii ca odinioară. Pentru mine, 20 de minute, uneori poate 10, pentru un machiaj de bază sunt suficiente. La ocazii speciale aleg de regulă un make-up artist sau, dacă timpul  nu îmi permite, apelez la atât de necesarii bunici, care abia așteaptă să îmi răsfețe odrasla.

O să vă povstesc în continuare care sunt produsele mele preferate pentru un make-up rapid și care sunt micile trucuri pe care le folosesc pentru un look natural și fresh.


Încep desigur cu aplicarea cremei hidratante și a celei cu SPF, sau a cremei antirid de zi de la Gerocossen cu SPF 15 și astfel lovesc doi iepuri dintr-o lovitură, după care continui cu machiajul ochilor. În cele mai multe cazuri aplic în pliul pleoapei și în colțul exterior al ochilor bronzer-ul de la Hourglass și cam atât. Este un truc care salvează timp și pe care l-am tot observat prin diferite tutoriale pe YouTube. Urmează, după cum probabil vă așteptați, rimelul pentru volum de la Essence. Aici am un alt pont pe care îl puteți încerca și voi. Aplic rimel doar pe genele superioare pentru un aspect mai odihnit și mai luminos. Gândiți-vă că rimelul aplicat pe genele inferioare oricât de bun ar fi el tot se scutură puțin și înnegrește zona de sub ochi accentuând astfel cearcănele și conferind tenului un aspect neîngrijit și obosit.



Următorul pas este să aplic fondul de ten Catrice HD Liquid Coverage sau CC Cream-ul de la Bourjois. Mărturisesc că apelez mult mai des la CC Cream, fondul de ten de la Catrice mi se pare uneori prea mult pentru un machiaj simplu de zi. În mod normal o mămică caută întotdeauna să își mascheze cumva semnele oboselii. Eu personal nici nu îmi amintesc când a fost ultima dată când am folosit anticearcăn sau concealer, prefer să sar peste această etapă și să mă axez pe un look mai natural. Același bronzer de la Hourglass pe care l-am folosit la machiajul ochilor, îl utilizez pentru a da puțină culoare și dimensiune feței. Pe post de blush am „blush it up!” de la Essence, iar ca iluminator fie cel de la Hourglass, fie cele din paleta de la Makeup Revolution. La final îmi "aranjez" sprâncenele cu creionul de la Oriflame. Și GATA!



Cam asta înseamnă pentru mine un makeup rapid de mămică cu bebeluș. Cu toate acestea, să nu vă imaginați că urmezi acești pași de fiecare dată când ies. În 60% din cazuri mă rezum la o cremă cu SPF și un rimel și sunt gata de a cuceri locul de joacă pentru copii.

Dragi mămici, sunt curioasă cum reușiți voi să mă machiați și care sunt produsele voastre esențiale.
Aștept cu drag să citesc răspunsurile voastre.

Comentarii