Review: Apidermaliv mască ultranutritivă pentru păr

Cu o tradiție de 50 de ani, transmisă din generație în generație și o poveste începută de un profesor pasionat de natură și dornic să împartă și cu ceilalți beneficiile produselor apicole, Complexul Apicol Veceslav Harnaj ne asigură că toată gama lor de apicosmetice conține doar ingrediente de origine naturală, sunt produse pe meleagurile noastre și nu sunt testate pe animale. Pe lângă apicosmetice, pe site-ul lor găsiți și suplimente alimentare, miere, vin, oțet și utilaje apicole. Îi găsiți de asemenea și pe Facebook.
  
Masca de păr Apidermaliv este ultimul produs pe care l-am primit de la albinuțele complexului apicol. Pe pagina lor oficială veți observa că au patru game pentru îngrijirea părului și anume:

Apidermin - pentru regenerarea și stimularea creșterii părului;
Apidermaliv - pentru părul uscat și devitalizat;
Floramin - pentru părul uscat cu tendința de rupere;
Floral- care fortifiază atât firul de păr, cât și rădăcina acestuia.


Descrierea oficială a produsului

Masca ultranutritivă Apidermaliv este un răsfăț apicosmetic ce hrănește în profunzime părul uscat sau devitalizat. Bogată în unt de shea, ulei de măsline și lăptișor de matcă, masca Apidermaliv este un tratament intensiv nutritiv. 
Uleiul de măsline redă strălucirea și elasticitatea părului, prevenind despicarea vârfurilor. Untul de shea (karite) hrănește atât scalpul cât și firul de păr, protejându-l împotrivă agresiunilor ulterioare. Lăptișorul de matcă completează acțiunea untului de shea și uleiului de măsline, stimulând creșterea părului. Părul astfel hrănit își recăpăta strălucirea și suplețea naturală.
Ingrediente:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Octyl Stearate, Cetrimonium Chloride, Ceteareth-20, Olea Europaea, Glycerine, Polyquaternium 7,  Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Hydrolized Keratin, Shea Butter (Butyrospermum Parkii) Fruit, Royal Jelly,  Parfum


Experiența mea cu masca de păr ultranutritivă Apidermaliv 

În materie de îngrijire a părului întotdeauna mi-am ales cu extrem de mare atenție produsele și atunci când am simțit că ceva este în neregulă (eritem, mătreață, păr uscat și casant), am renunțat la ele chiar și doar după o singură utilizare. Deși pe toată durata sarcinii părul meu a fost suplu și lucios, odată cu nașterea au apărut și niște schimbări neplăcute. În prezent părul este uscat și extrem de fragil, plus că se încurcă foarte tare.

Recunosc că nu am mai apelat la măști de păr din comerț de mai bine de 3 - 5 ani și nu exagerez. De multe ori am preferat să îmi prepar acasă o mască cu ulei de măsline, ulei de cocos și jojoba, sau am aplicat doar ulei de măsline (singurul produs care m-a ajutat de-a lungul anilor). Prin urmare, faptul că masca de păr Apidermaliv conține și ulei de măsline a fost un motiv în plus să o aleg.

Utilizare și rezultate. O folosesc la fiecare spălare și procedez exact cum este indicat pe eticheta produsului. O aplic după șamponare, pe toată lungimea părului și încerc să o las minim 5 minute să acționeze. Am observat că atunci când am stat 10, poate 15 minute cu masca, părul a fost mult mai mătăsos și mai ușor de aranjat, dar nu dispun mereu de timp. Se clătește foarte ușor și lasă în urmă un păr moale, lucios și ușor de descurcat, efect care persistă și după uscare. 

Cu siguranță că masca Apidermaliv  mă ajută la prevenirea vârfurilor despicate, dar vă asigur că singura soluție pentru voi cele care vă confruntați deja cu această problemă este foarfeca. Nu există produs care să „repare” sau  să „lipească” vârfurile deja despicate. Din punctul meu de vedere, este de apreciat faptul că cei de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj nu fac astfel de afirmații eronate.

O recomand pentru părul uscat și casant, are un parfum foarte plăcut de cremă, dar nu miroase a ceva anume. Masca vine ambalată într-un borcan de plastic cu capac, în care găsim 200ml de produs. Ca în cazul tuturor apicosmeticelor produse de albinuțe, masca de păr Apidermaliv nu conține coloranți sau conservanți și nu este testată pe animale.

Unde putem găsi masca de păr ultranutritivă din gama Apidermaliv?
 
L-am văzut în multe plafare, la Farmacia Tei și Bebe Tei și chiar si pe Emag. Îl găsiți, desigur, și pe site-ul oficial al Complexului Apicol Veceslav Harnaj, la prețul de 14.34 lei.
 
Voi continua să o folosesc până se termină și după, am în plan să încerc și masca regenerantă pentru păr Apidermin. 
Dacă suteți în căutarea unor produse pentru îngrijirea părului care chiar să conțină ingrediente naturale și să aibe un raport calitate/preț foarte bun, vă recomand să începeți cu oricare gamă produsă de albinuțele harnice.

Comentarii