Cele mai iubite produse ale lunii Noiembrie 2017



Iată-ne încă o dată în pragul sfârșitului de an. Pentru mine, 2017, a fost anul marilor schimbări și miracole. Și tocmai acest miracol cu mânuțe și piciorușe dulci, a făcut ca acest an să se scurgă cu repeziciune. În luna Decembrie voi încerca o retrospectivă a produselor preferate, deși vă puteți închipui cât timp am dedicat eu îngrijiri tenului și machiajului.

În luna ce tocmai s-a sfârșit am avut ocazia să descopăr produse noi, care mi-au captat întreaga atenție și pe care vi le recomand și vouă cu drag.


Tenul meu se află în prezent într-o formă de zile mari, grație produselor pe care vi le voi prezenta în continuare. Toner-ul de la Andalou Naturals, cu celule stem din fructe și vitamina C, am avut grijă să îl folosesc zilnic și acum mă bucur de un ten luminos și revitalizat. Este acel produs care te binedispune cu aroma sa revigorantă de citrice și te ajută să pari mult mai odihnită decât ești, de fapt, în realitate. Am ezitat mult timp să îl achiziționez din cauza noilor reguli de livrare de la iHerb, dar mă bucur tare că am avut răbdare. Am avut norocul să îl găsesc la BebeTei Plaza cu 35 lei. Serul RESIST cu acid hialuronic, ceramide și panthenol de la Paulas Choice îl folosesc doar alături de serul antirid PHYTO STEM de la Gerocossen. Este o combinație care a făcut minuni pentru tenul meu și chiar am observat o îmbunătățire a aspectului ridurilor. Dar cel mai plăcut m-a surprins serul de la Gerocossen, fiindcă nu mă așteptam ca un produs Made in RO să fie atât de bun, cu o listă de ingrediente atât de curată. Scrub-ul de la Derma E este o altă descoperire fericită, pe care îl folosec nu numai pentru ten, ci și pentru cuticule, coate sau orice altă zonă a corpului cu piele uscată. Are particule exfoliante foarte fine și un parfum delicat de lămâie. Îl folosesc de maxim 2 ori pe săptămână și întotdeauna aplic după utilizarea lui Skin Recovery Mask, de la Paula's Choice, pe post de cremă hidratantă. Serul MULTI COLLAGEN de la Elmipant este serul meu de zi preferat, care se absoarbe rapid în piele și lasă în urmă un ten catifelat.


Balsamul de buze APIDERMALIV este nelipsit din geanta mea, fiind alegerea perfectă pentru anotimpul rece. Îmi place faptul că hidratează, previne uscarea buzelor, are ingrediente naturale, este dulce și are aromă de portocală. Produsele preferate în materie de makeup sunt destul de puține, dar sunt absolut încântată de ele. Despre paleta de farduri de la MELKIOR stiți deja că este preferata mea. Are nuanțe minunate, bogat colorate și de efect în orice machiaj. V-am povestit mai multe desprea ea AICI. Rujul ROUGE EDITION de la Bourjois este rozul pe care mi-l doream, nici foarte cuminte, dar nici țipător. Îl folosesc alături de balsamul de buze Apidermaliv, fiindcă se completează de minune. Mascara INSTANT VOLUME BOOST de la Essence, pe care o folosesc de doar 1 săptămână, dar care m-a convins să renunț la orice alt rimel preferat până acum. Conferă volum de la baza genelor, este perfect și pentru genele de jos, nu le lipește, se aplică foarte repede și nu ai nicio șansă să te murdărești. De vină se pare că ar fi periuța cu peri foarte scurți.

Acestea fiind spuse, vă doresc un Decembrie liniștit și sărbători așa cum vă doriți voi!
💟

Comentarii