Șampoane utilizate și părerea mea despre ele

Bine v-am regăsit!

Dovada faptului că îmi doresc de ceva timp să vă vorbesc despre produsele de curățare a părului, stă în teancul de șampoane ce tronează pe un colț al căzii de mai bine de jumătate de an. Din păcate, majoritatea au ajuns să fie utile doar pentru curățarea pensulelor de makeup, doar unul fiind consumat strict pentru păr. Am ajuns, de altfel, la concluzia că aproape toate șampoanele din comerț sunt toate o apă și un pământ. Singurul de care îmi amintesc cu drag, dar care, momentan, nu mi se mai potrivește este cel de la Redken despre care am vorbit, pe scurt, aici.


Voi începe cu preferatul meu din ultimii doi ani, Syoss Anti-Dandruff Platinum Control, pe care îl recomand atât în cazul în care vă confruntați cu mătreață, cât ți dacă vă doriți un șampon care să curețe bine părul, lăsându-l totodată moale și ușor de aranjat. Nu este de neglijat nici cantitatea generoasă de 500 ml și prețul foarte accesibil, aprox. 15 lei. Ingredientul care îi conferă atributul de produs pentru păr împotriva mătreții este renumitul zync pyrithione

Dove Hair Fall Rescue este un șampon destul de în regulă, potrivit mai degrabă unei persoane cu un fir de păr aspru, care să  nu se electrizeze. Pentru nevoile părului meu fin, cu fir subțire, este puțin prea mult. În prvința efectului asupra căderii părului, recunosc că nu mă pot pronunța din moment ce l-am folosit în perioada sarcinii, pentru aprox. 2 luni, când părul devine oricum mai puternic grație nivelului crescut de progesteron.  

Despre șamonul fortifiant Elseve Arginine Resist Light îmi pare tare rău să zic că am fost dezamăgită atât eu, cât și partenerul meu. Da, l-a încercat și el și concluzia a fost una comună. Părul râmâne aspru, încâlcit, dificil de aranjat și lui, din păcate, i-a provocat și mătreață după a treia utilizare. Este  produsul cu care, în prezent, îmi curăț pensulele.

Șamponul Cien Med este un produs ok-ish, a fost folosit mai puțin de 2 luni, dar înainte de sarcină. Este destinat scalpului sensibil, curăță delicat, are ph neutru și nu conține coloranți. Nu sunt multe de zis, dar cu siguranță cel mai important avantaj al său este prețul. În jur de 9 lei, dar dacă greșesc vă rog să mă corectați.

La momentul actual folosesc Ducray anaphase+, alături de masca ultranutritivă Apidermaliv. Asupra lor voi reveni cu impresii anul viitor, când se va vedea cu siguranță dacă au vreun rezultat sau nu.


M-ar ajuta mult și câteva recomandări de la voi pentru un păr foarte fin, subțire, slăbit acum la câteva luni după experiența nașterii. Le aștept cu drag.
💟

Comentarii