3 produse preferate din machiajul meu de zi cu zi




Bine ați venit sau revenit pe blog!

Odată cu noul meu „job” de mamă, a fost nevoie să limitez considerabil numărul de produse folosite, asta atunci când chiar reușesc să mă pregătesc de o ieșire. În majoritatea cazurilor, un fond de ten, un rimel, puțină pudră, un strop de blush, niște sprâncene corect definite și un ruj înseamnă un makeup complet la mine, potrivit și pentru zi, dar și pentru seară.

Dacă rimelul, nuanța fardului sau pe cea a rujului o pot schimba de la o zi la alta, există totuși trei produse de makeup pe care m-am bazat de fiecare dată, încă de la începutul toamnei, indiferent că a fost vorba de o mică plimbare în aer liber alături de bebeto, sau de o ieșire în oraș.


Ca fond de ten, încă de la sfârșitul verii, folosesc același Accord Parfait, nuanța Linen (1.5N), de la L'Oreal Paris. Îl prefer pentru acoperirea mică spre medie, finish-ul luminos și pentru ușurința cu care se aplică și întinde. Recunosc că o dată, poate de maxim trei ori, am apelat la CC cream-ul de la Bourjois, dar am renunțat din cauza subtonului său rozaliu.


Mi-am dorit tare mult să includ în rutina mea și o paletă de conturare a feței, inspirată fiind de blogger-rițele din afară. În alegerea mea, m-am bazat foarte mult pe recomandarea lui Tati, youtube-tița mea favorită de pe meleagurile străine. Astfel am ajuns la paleta de conturare a feței Ultra Contour de la Makeup Revolution, varianta Light/Medium, pe care am dat doar 41.5 lei de pe 1001cosmetice.ro. Din toată paleta eu folosesc prima nuanță de pudră pentru fixarea fondului de ten și varianta galbenă pentru zona de sub ochi, unde aplic, de regulă, anticearcăn. Cât despre conturare, acum că pielea mea este albă ca brânza, folosesc a doua nuanță de pe rândul inferior. Atunci când vine vorba de iluminator, am renunțat la cel de la Hourglass și le prefer detașat pe cele două de la Makeup Revolution. Cel de sus are subton rece, este mai pigmentat și îl folosesc doar când doresc un makeup mai evident, în timp ce iluminatorul de pe ultimul rând este perfect pentru machiajul zilnic, are o strălucire subtilă, fină, perfectă.

 

Și nu în ultimul rând, trebuie să vă arăt acest blush minunat de la Too Faced, Sweethearts Perfect Flush Blush, varianta Peach Beach, la care apelez, fără excepție, de mai bine de 4 luni. Este acel produs care pe mine m-a ajutat să ascund paloarea tenului, până am reușit să mă adun după naștere. Deși arată ca un curcubeu și nuanțele sunt foarte pigmentate, în momentul în care te joci cu pensula prin toate, pe pomeți rămâne o nuanță luminoasă, dulce și plăcută de piersică. Depinde, desigur, și de preferințele personale. Am încercat să aplic și mai multe straturi, dar arătam ca un Moș Crăciun.

La final, vă anunț că deja îmi fac planuri planuri de Black Friday să mai cumpăr încă o paletă de conturare a feței de la Makeup Revolution, de rezervă. Este foarte posibil să încerc și un nou fond de ten, dar la blush-ul de la Too Faced nu am de gând să renunț prea curând. 

Mi-ar plăcea să îmi spuneți și voi care este produsul vostru de makeup preferat.
💟

Comentarii