[ Wishlist ]: 5 fonduri de ten


Cei de la Facebbok fac un fel de curățenie de primăvară și sterg toate conturile false. Rezultatul se vede și pe pagina blogului, de la 3370 de like-uri am ajuns la 3290, dar nici vorbă să mă deranjeze acest lucru. Mă supără totuși faptul că acele conturi create special pentru concursuri se păstrează în continuare, doar au activitate zilnică prin acele share-uri la te miri ce concursuri. Acum, rămâne de văzut cu cât va mai scade numărul de like-uri.

Până mai acum un an foloseam maxim două fonduri de ten concomitent, de regulă unul singur mi se părea mai mult decât suficient. Acum am ajuns la patru, știu că sunt extrem de „săracă” din acest punct de vedere față de alte doamne și domnișoare, însă deja am început să prind curaj și tocmai pe acest considerent am făcut acest wishlist cu cinci fonduri de ten pe care îmi doresc măcar să le încerc, asta dacă nu mi le voi putea permite vreodată.Desigur nu am inclus doar produse high-end, dar acestea sunt cele mai râvnite.


Cred că nu există bloggeriță de beauty care să nu dețină sau măcar să își dorească fondul de ten de la Make Up Forever HD. La rândul meu, îmi tot promit lună de lună că las o dată toate celelalte produse la o parte și mi-l iau, dar mereu apare altceva. Nu are un preț tocmai convenabil, practic în luna respectivă nu îmi voi mai cumpăra nimic altceva, poate nici mâncare, dar voi fi împăcată sufletește ( glumesc, desigur ). Următorul l-am văzut tot în blogosferă, nu este foarte prezent pe la noi dar pe blogurile din afară l-am văzut peste tot. Ador aspectul dewy și am impresia că Le Teint Touche Eclat de la Yves Saint Laurent este „the one” pentru ceea ce îmi doresc. Pe Vitalumiere Aqua de la Chanel sunt decisă să îl achiziționez chiar luna viitoare. Andreea de la A Beauty Tale îl adoră și asta m-a convins în proporție de 90% asupra necesității de a îl vedea pe noptiera mea. Înainte, plănuiesc să trec pe la Sephora pentru a mă decide asupra nuanței și a îl încerca. Nu îmi permit să „arunc” cu banii în stânga și în dreapta. Am ajuns și la fondurile de ten mai puțin pretențioase în privința prețului, ba chiar Bourjois Healthy Mix Serum este adesea comparat cu cel de la Chanel. Am deja pudra din aceeași gamă, sunt foarte mulțumită și plănuiesc să îl cumpăr în viitorul foarte apropiat. Cât despre Rimmel Lasting Finish, fetele de la noi îl adoră și la aproximativ 25 de lei merită cu siguranță încercat.

Dacă aveți și alte recomandări pentru mine, le aștept cu drag. Poate chiar păreri despre fondurile de ten enumerate mai sus.

Comentarii