October Wishes [ #2 ]


Deși vremea ne este potrivnică și ne privează de razele mângâietoare ale soarelui, acesta mi se pare momentul perfect pentru relua lectura cărții tale preferate, a face curat în dulapul ticsit cu haine de vară spre a le înlocui cu pulovere călduroase sau pur și simplu a face lucruri care pe o vreme însorită nu le-ai face.
Personal, găsesc extrem de relaxant pentru astfel de momente blogul.
Iată câteva dintre dorințele ce sper să le îndeplinesc până la sfârșitul acestei luni:

1. Fiindcă am fost extrem de mulțumită de varianta lichidă a exfoliantului cu 2% BHA de la PC și fiindcă se apropie iarna, plănuiesc să îmi iau, la aceeași concentrație, varianta mult mai blândă a acestui produs.

2. Am pus ochii pe aceste pensule încă de anul trecut de la renumitul Black Friday, însă la momentul respectiv nu am avut suficient curaj să le comand ( nu le găseam rostul ) iar banii îi investisem deja într-un palton cumpărat în aceeași febră a reducerilor. Acum, chiar dacă nu voi cumpăra chiar setul din imagine, sper să mă aleg măcar cu Expert Face Brush de la Real Techniques.

3. O altă dorință este peria Tangle Teezer cea mult lăudată și mult aclamată în întreaga blogosferă și nu numai.

4. "Dragoste la prime vedere" - aceasta este expresia ce se potrivește perfect acestui parfum încântător de la Lancome.

Comentarii