Pink Box Decembrie 2013

Și iată că am ajuns pe ultima sută de metri cu pregătirile de Crăciun și iar rămân perplexă în fața freneziei cumpărăturilor care  a pus stăpânire pe întreg poporul român.

Și tot pe ultima sută am decis și eu să comand Pink Box-ul acestei ultimei luni din an, tentată fiind de ideea că este luna cadourilor și de speranța că voi avea parte de o surpriză. Ei bine, dorința mi-a fost îndeplinită în proporție de 60% și am să vă și arăt despre ce vorbesc:

Mai exact, au fost într-adevăr 2 produse full size, dar numai 2 produse mini ( pentru mine oja aceea este una mini ) și un voucher pe care nu voi avea cum să îl folosesc.

1. Șampon Clear Anti Hairfall - un produs pe care îl găsim în orice supermarket, hipermarket și magazin de la colț de bloc și un produs pe care îl voi folosi. Problema este că știu că am mai încercat acest șampon și nu a fost deloc ok rezultatul, dar îi mai dăm o șansă. Preț : 14,72 lei ;
2. Roll-on cu uleiuri esențiale thailandeze Clear Mind - recunosc că la acest capitol am primit produsul potrivit problemei cu care mă confrunt zilnic : stresul ce îmi scade simțitor capacitatea de concentrae. Prin urmare, în ciuda aromei ciudate, îl voi pune la încercare cât de curând posibil. Preț : 40 lei ;
3. L.A. Cosmetics Color Craze polish - o ojă mică și drăguță și recunosc că și aici am primit o nuanță foarte frumoasă. Preț : 5 lei ;
4. Mostră apă de toaletă Royal English Daisy - dintre toate celelalte mostre pe care le-am primit de la ei, este prima apă de toaletă care nu mă dă pe spate cu aroma dulceagă, pe care eu o detest. Preț full size : 50 lei ;
5. Voucher de 40 Lei pentru cumpărături de minim 120 Lei din magazinul Moa -  eu nu voi avea cum să profit de acest voucher fiindcă în orașul meu nu avem un astfel de magazin. Nu mai spun că la detaliile privind valabilitatea acestuia, luna August a fost „ștearsă” cu pixul și înlocuită cu luna Decembrie. 

În concluzie, o cutie nu foarte reușită pentru o lună în care te aștepți la mai mult din partea unui astfel de concept. Singurul lucru de care îl regret cu adevărat este că nu am comandat și cutia din luna Norembrie care chiar a meritat. Probabil că se merge pe principiul „o lună da, una ba” în sensul în care am observat că atunci când am primit o cuțiuță reușită, în luna următoare a fost una average.

Acum vreau să aflu și părerea voastră și chiar v-aș ruga să nu vă mai sfiiți să vă exprimați părerea !

Comentarii