This Monday I'm in love with...


Un nou început de săptămână și ultima mea zi dintr-un concediu minunat de liniștitor și binemeritat. De mâine voi intra din nou în rândul clasei muncitoare dar abia aștept să îmi revăd colegii și să dăm drumul la treabă.

Abia mă recunosc !
Ar trebui să îmi iau concediu mai des ! ;)

Acum aproximativ o lună am plasat o comandă pe Sabio , un site cu un portofoliu bogat in  produse ce conțin ingrediente naturale, atent selecționate și bioactive pe care l-am descoperit grație celor de la Pink Box. Pot spune că m-am îndrăgostit de produsele lor !

Am citit numeroase păreri pozitive în legătură cu uleiul de cocos așa că nu am ezitat să îl comand și nu îmi pare rău deloc. Am dat 26 de Lei pe 60 ml din acest minunat ulei cu care astăzi îmi voi răsfăța podoaba capilară .

Comentarii