Pink Box Octombrie


Mâine este ultima zi de concediu, dar abia astăzi am realizat ca pe pagina mea de blogger bate efectiv vântul . Sunt idei și postări pe care fie nu am avut curajul să le expun, fie pur și simplu am vrut să mă bucur de relaxare în adevăratul sens al cuvântului și să evit pe cât posibil mediul online . Ei bine, nu am reușit ! :)) Sincer vă spun ca Facebook, Blogger, YouTube si Google provoacă dependență !!!

Și uite așa, colindând internetul, am ajuns să comand Pink Box și în luna Octombrie. Convinsă fiind că in Octombrie cutiuța roz nu se va lăsa mai prejos față de cea din luna anterioară și mai ales când am văzut că va fi inclusă și noua CC Cream de la Elmipant am zis let it be și am așteptat cuminte să sosească.

Din păcate nu eram acasă câns a sosit dar mama a avut grijă să mă anunțe în legătură cu conținutul, iar seara iată ce am găsit :

Nu mă declar nici mulțumită, dar nici extrem de dezamăgită . Singurul lucru care mă deranjează este faptul că plătesc 44 de Lei pentru mostre pe al căror ambalaj este menționat clar că sunt gratuite și nu se comercializează.

Să trecem la detalierea conținutului :

1. CC Cream Elmipant Full Size - produsul pentru care practic am și comandat cutia. Ca primă impresie : textură OK, acoperire mică ( pentru o acoperire mai mare se recomandă aplicarea unui al doilea strat ), preț mai mult decât rezonabil dar incomparabilă cu BB Cream Bioderma ( nu voi intelege niciodata diferențele dintre BB, CC, MM, XX, ZZ Cream, pentru mine toate sunt la fel ) . Preț : 17 Lei ; Gramaj : 50 ml.
2. Set 8 mostre Vichy Idealia Serum + pliant cu informații despre produs și încă 1 mostră în interior - desigur acestea le primisem deja gratuit în urma campaniei organizate de cei de la Vichy. Nu voi trece niciun preț fiindcă este menționat clar că se oferă în regim GRATUIT. Gramaj : 1.5 ml / mostră = 13,5 ml .
3. Set 2 mostre cremă antirid Genovate Elmiplant - le-am pasat deja mamei . Gratuit ; Gramaj : 2 ml / mostră = 4 ml.
4. Mostră Vitamin Eye  Cream Bruno Vassari - conține parfum și nu prea o recomand pentru zona sensibilă a ochilor. Gratuit ; Gramaj : nespecificat .
5. Mostră apă de parfum Killer Queen by Katy Perry - extrem de dulce, dar plăcut . Gratuit ; Gramaj : 1.5 ml.
6. Mostră balsam CHI Rx Moisture Therapy - am auzit multe lucruri bune despre produsele CHI și probabil că nici acesta nu este mai prejos. Am decis totuși ca varianta mini să o ofer în cadrul următorului concurs . Gratuit ; Gramaj : 14 ml.

Total ( cu mostre ) = 17 Lei ( CC Cream Elmiplant ) + 76,05 Lei ( Vichy ) + 2,56 Lei* ( Genovate Elmiplant ) + 9,4 Lei** ( Eye Cream Bruno Vassari ) + 4,647 Lei ( Killer Queen ) + 3,55 Lei ( CHI Rx ) = 113,207 Lei***
Total ( fără mostre ) = 17 Lei

* Pentru cele 2 mostre nu există cartonaș, prin urmare prețul produsului full size a fost luat de pe internet .
** Am aplicat gramajul standard de 1.5 ml
*** Prețurile folosite sunt cele de pe cartonașele primite în Pink Box

Acum rămâne la latitudinea voastră să decideți care este prețul corect al cutiei Pink Box din luna Octombrie. 
Sunt extrem de curioasă să aflu părerea voastră sinceră .

Comentarii