This Monday I'm in love with...

Bine v-am regăsit !
Începem o nouă săptămână într-o notă puțin posomorâtă. Să nu uităm că Dumincă intrăm în luna lui Sepetembrie, prin urmare ne luăm rămas bun și de la vara lui 2013.

Depășind momentul, ne întoarcem la tema acestei postări și anume  acele  lucruri care mi-au înseninat ziua de Luni ( cea mai nefastă zi din cursul săptămânii, din punctul meu de vedere ).

Am descoperit întâi un gel de duș cremos cu un parfum fantastic și nu am putut  rezista să nu îmi achiziționez și două deodorante spray cu arome asemanatoare de la Bourjois.

Primavara, miresme floare îmbietoare, delicatețe, sensibilitate...sunt cuvinetele care descriu cel mai bine aceste 2 deodorante.

Este vorba de Deodorantul spray Beaute ( Fleurs de cerisier ) și Deodorantul Spray Tendresse ( Fleur de Cotton ).


                                 Voi ați avut ocazia să încercați vreun deodorant Bourjois ?




Comentarii