Ghid : cum sa visezi cu ochii deschisi la vara

Mai sunt câteva zile până când toamna își reintră oficial în drepturi și eu nu m-am bucurat de nici cea mai mică rază de soare, de relaxare nici nu se pune problema . Ca să vă facți o idee despre ce vorbesc, în cazul meu, întâlnirea cu soarele are loc zilnic între orele 08:30 – 09:00 sau 13:30 – 14:00 ( on my way to work ), uneori și între orele 18:00 – 18:30 ( on my way home ) și cam atât întrucât in weekend-uri fac același lucru : work, work, work . 

Sincer vorbind, sunt mai nerăbdătoare ca niciodată să văd primele semne ale venirii toamnei fiindcă o dată cu ele și programul meu va deveni mai lejer. Tot în Septembrie plănuiesc și o mică vacanță la mare, 3 zile însorite sper eu, în caz contrar voi avea parte de o mică excursie doar la „Cabana Plăpumioara”.

Anyway, blogul a devenit un lux pe care mi-l permit doar când nu sunt frântă de oboseală sau când nu am alte sarcini personale de îndeplinit . Am încercat și încă încerc pe cât posibil să mă ghidez după zicala : „Dacă alergi după doi iepuri, nu prinzi niciunul.” , în consecință  mă strădui să nu fac mai multe lucuri deodată și să mă concentrez pe cât posibil pe ce este mai important, fiindcă așa cum zicea o fostă profesoară, de care imi amintesc cu drag : „Roxănița o să le faci ghiveci.” .
Acum că apele se mai limpezesc și trebuie să mă relaxez cumva, voi încerca să reiau treptat activitatea și să mai aranjez lucrurile pe aici.

Enough with the useless talking, de mâine mă pun pe treabă !

Vă mai deranjez doar cu o întrebare : VOI  CUM  V-AȚI  DISTRAT VARA  ACEASTA ?

Comentarii