It's time for .....Oriflame haul !!!

Ooops ! I did it again !  
Dar era si timpul..nu-mi mai facusem stocul de produse de la Oriflame de mai bine de 2 luni .

Si iata ce mi-am cumparat : 




Let's start form left to right :

  1. Crema Anticelulitica Swedish Spa - miroase divin ! Ii voi face un review in viitorul apropiat dupa ce imi voi forma o opinie clara asupra calitatilor si defectelor sale . Pret - 16 lei
  2. Set corector - l-am achizitionat in special pentru particica verde care sper sa imi acopere cat de cat roseata obrajilor. Ii voi face si acestuia un review dupa ce il voi testa. Pret - 16 Lei
  3. Crema calmanta de zi Optimals recomandata pentru tenul sensibil-uscat, care se irita usor. Sper sa merite ! Va urma si un review. Pret - 25 Lei
  4. Tus Wonder Liner - are o pensulica foarte buna care ofera precizie dar...mai multe detalii intr-un review apropiat !  Pret - 12 Lei
  5. Crema de noapte Pure Nature Organic cu Acai si Pomegranate ( never head of them ) - pe aceasta am primit-o cadou. Pret - aprox. 12 Lei
  6. Crema pentru spalarea tenului Pure Natura Organic - primit tot cadou. In general, toate cremele pentru spalarea tenului  pe care le-am avut de la Oriflame au fost foarte bune. Pret - aprox 12 Lei
  7. Set Divine format din lotiunde de corp , deodorant si parfum - acesta este unul din parfumurile mele preferate. Miroase divin ! Si pe deasupra imi aminteste de copilarie cand l-a cumparat mama pentru prima data . Lotiunea de corp este la fel de divina, foarte parfumata si hidratanta. Deodorantul nu il voi folosi . Pret set - 60 lei

Nu uitati de giveaway ! AICI !

Comentarii