Reduceri de Iulie la DM, Sensiblu, Kurtmann, Brand Circus si Meli Melo

Bine v-am regăsit!

Începând de acum voi încerca să cuprind într-o singură postare cele mai importante reduceri ale fiecărei luni, indiferent de categoria din care fac parte. Veți găsi astfel atât produse cosmetice și de îngrijire personală, cât și haine sau accesorii.

În catalogul DM am pus ochii pe gelul de duș de la Elmiplant -  6.59 lei/400 ml și pe șampoanele Ultra Doux de la Garnier - 9.09 lei/400 ml, mai exact varianta Honey Treasures, care miroase delicios. În rest, foarte multe antiperspirante la ofertă și nimic altceva care să îmi stârnească interesul. Catalogul complet îl puteți vedea aici, iar reducere sunt valabile până pe 04.08.2015.


La Sensiblu avem reduceri de 20 - 30% pentru dermatocosmetice de la Bioderma, La Roche Posay, Vichy sau Avene. De asemenea 30% discount la produsele pentru protecție solară. Oferta este valabilă până la sfârșitul lunii și o puteți vizualiza complet aici.


Cei de la Kurtmann încă au lichidare de stoc cu reduceri de până la 80% , dar din căte am observat nu a mai rămas mare lucru. Mai multe detalii găsiți aici.


În schimb, pe Brand Circus încă mai puteși găsi modele faine și chiar și mărimi mici la topuri. Vă recomand să vă grăbiți! Aici aveți toate reducerile de pe site. 


La capitolul accesorii, nu puteam trece cu vedere site-ul Meli Melo, unde am găsit o sumedenie de reduceri atractive la colșiere, brățări, pălării de vară, portofele, ceasuri de mână etc. Puteși vizualiza întreaga ofertă aici.

Gata și cu reducerile de luna aceasta. Dacă voi aveți ceva sugestii, poate site-uri pe care nu le-am menționat, vă rog să îmi spuneți și imediat completăm. :)

Comentarii