[ Concurs ]: Sa ne pregatim de plaja!

Bine v-am regăsit pe blogul meu!
 
Am pregătit o mică surpriză pentru voi, cei ce vă pregătiți de mare sau plajă sau chiat și pentru cei ce sunt în căutarea unui produs curat formulat și eficient cu SPF. V-am pregătit 2 produse de la Bioderma, pe care și eu le ador și le folosesc cu drag:

 - Bioderma Photoderm Max Aquafluid cu SPF 50+ și textură lejeră - nuanța Claire;
 - Gel de duș Atoderm în varianta perfectă pentru vacanță - 100 ml.
 

Reguli de participare:

1. Să dați LIKE paginii de Facebook Sophisticat și Bioderma.
2. Să dați SHARE acestei postări pe pagina personală de Facebook.
3. Să mă urmăriți și prin Google Friend Connect ( GFC ).
4. Să lăsați un comentariu la ceastă postare, care să cuprindă răspunsul la primlele 3 puncte:
    - numele vostru de pe Facebook;
    - link-ul către share-ul de pe pagina voastră personală;
    - numele cu care mă urmăriți prin GFC.
    

Concursul se va desfășura în perioada 24.07 - 03.08.2015. Câștigătoarea va fi anunțată cel târziu pe 05.08.2015.

Succes!

Comentarii