[ Shopping ]: Comanda ELF Cosmetics + swatch

Cred că am mai bine de un an de când tot amân o bouă comandă la ELF, ba de Black Friday mi-am achiziționat de pe MakeUp Shop, ba atunci când erau reduceri de 20% - 30% nu eram decisă sau nu dispuneam de bănet suficient. Când am văzut reducerea de 35% am zis gata, fie ce o fi, am nevoie să încerc blushul acela iluminator și să văd și eu ce e de capul acelui kit de sprâncene atât de lăudat. Zis și făcut!

Comanda a fost plasată sâmbătă, 28.02.2015, prin poștă. Am primit mandatul vinerea următoare și abia marți am reușit să trimit pe cineva în locul meu să ridice coletul.


Kit-ul pentru sprâncene nu este foarte pigmentat, dar pensula este destul de faină .Cât despre crema pentru contur Blush & Bronzing din gama Studio, recunosc că nu am fost foarte atentă și în loc să comand varianta pudră m-am ales cu acest produs, pe care nu știu dacă să îl folosesc sau nu. Nu am mai folosit niciodată blush cremă, paranoia cred că e de vină. „Baked Bronzer” și „Baked Blush”, sunt două produse pe care mi le doream de ceva timp deși am realizat acum că nu sunt foarte pigmentate și este necesar să insist puțin cu aplicarea lor. Nuanța primului este „St. Lucia”, respectiv „Rich Rose” pentru blush. Ultimul, dar nu și cel din urmă, este mascara transparentă pentru gene și sprâncene, însă eu îl folosesc exclusiv pentru fixarea sprâncenelor mele „ciufulite”.

Bilanțul acestei mici sesiuni de shopping este următorul:

- Kit sprâncene - 14,3 Lei;
- Cremă pentru contur Blush&bronzing Elf Studio - 14,3 Lei;
- Baked Bronzer St. Lucia - 14,3 Lei;
- Baked Blush Rich Rose - 14,3 Lei;
- Mascara transparentă pentru gene și sprâncene - 5,85 Lei

Total: 63,05 Lei

Concluzia este că la o astfel de reducere, era păcat să nu îmi satisfac câteva mici dorințe.

Baked Bronzer & Baked Blush swatch:


Blush& Bronzing crema pentru contur swatch:


 Ce părere aveți, a meritat investiția?

Comentarii