[ My3Favs ]: Noutati de primavara

Ce iubesc cel mai mult primăvara? Este simplu...florile. Și aici mă refer în special la narcise, zambile, ghiocei și la superbele și delicatele lalele. Și acum, cu ocazia zilei de 1 Martie și 8 Martie le primesc cu drag și le așez cu grijă în fiecare colțișor al camerei. Pe lângă lângă asta, ador să le includ în pozele pentru postări, așa că să nu vă mirați că toata luna Martie o să vedeți flori peste tot pe blog.

Am pentru voi trei noutăți, trei produse de machiaj de care nu care nu mă pot lipsi primăvara aceasta și pe care le folosesc, fără excepție, zi de zi.


Primăvara aceasta mă declar înfrăgostită iremediabil de rimelul L'Oreal Volume Millions de Cils care pe lângă faptul că oferă volum genelor și este de un negru perfect, în cazul meu le și alungește. Îmi pare rău că am amânat atât această achiziție pe motivul unui preț destul de piperat, dar binemeritat. Dacă sunteți în căutarea unei mascara de efect, acesta este răspunsul. Și pentru ca tacâmul să fie complet era imposibil să nu menționez fondul de ten Infallible 24h, tot de la L'Oreal. Este perfect pentru primăvară, se întinde foarte ușor, acoperirea este medie spre mare, rezistă foarte bine pe ten, are un finish natural și conferă o strălucire discretă tenului. Îl ador! Eu am tenul mixt și mi se potrivește de minune, este singurul care nu mi se „agață” de zonele uscate de pe aripile nasului și din zona sprâncenelor. Trebuie să menționez că fix când am început să folosesc exfoliantul cu 2% BHA, am avut parte de un alt episod de descuamare a tenului. Am folosit inițial Maybelline Satin Finish iar rezultatul a fost dezastruos, efectiv se cojea de pe față. M-am demachiat urgent și am aplicat Infallible și trebuie să recunosc că am avut parte de o schimbare la 180 de grade. 
La final, aplic pudra Bourjois Healthy Mix, pe care am descoperit-o pe blogul Viviannei de la Vivianna Does Make-up. Oricât de multă pudră aș aplica, nu încarcă tenul, are un parfum fructat, este fină și se aplică cel mai bine cu Sigma F80. Este, fără doar și poate, cea mai bună pudră pe care am încercat-o până acum.

O primăvară frumoasă, dragii mei!
 

Comentarii