Comanda Make-up Shop de Black Friday

Am menționat de nenumărate ori cât de mult îmi doresc măcar o pensulă de la Real Techniques și fiindcă tot au avut 30% reducere de Black Friday mi-am cumpărat chiar 2 pensule, plus setul de pensule pentru machiajul ochilor de la EcoTools și alte câteva mărunțișuri. În total, cu tot cu transport, am cheltuit 137 de Lei. Regret că nu mi-am achiziționat creionul Jumbo Eye de la Nyx și paleta Oh So Special de la Sleek. Am stat mai bine de  minute cu ele în coș, am renunțat în ultimul moment din necesitatea de a mă încadra într-o sumă cât mai rezonabilă cu putință. Crăciunul se apropie cu pași repezi și am nevoie de un buget substanțial pentru cadourile celor dragi.


Cum a decurs totul? Destul de bine, mai puțin partea cu funcționalitatea site-ului. Deși reducerile s-au anunțat începând cu ora 00:00, am putut accesa site-ul cu 20 de minute mai târziu, paginile se blocau în continuu, mii de refresh-uri, comandă finalizată în jur de 00:50. După cum am sesizat ulterior, graba mea a fost fără folos întrucât stocurile celor de la Make-Up Shop au fost suficient de mari cât să facă față valului de comenzi. Coletul a ajuns la mine Miercuri, destul de ok din punctul meu de vedere.

Anul viitor îmi propun să fiu mult mai pregătită în privința bugetului și chiar să cumpăr o parte din cadoruile de sărbători în nebunia de Black Friday.

 Bilanțul primului val de reduceri este următorul:

- Expert face Brush de la Real Techniques - 28,70 Lei
- Blush Brush Real Techniques - 28,70 Lei
- set pensule EcoTools Essential Eye Set - 34,93 Lei
- iluminator pentru față și corp Sleek Glo  - Gold Digga - 24 Lei
- creion de ochi Nyx - Glitter Aqua shimmet - 4,80 Lei
- fard Sleek mono - Ruby - 4,50 Lei

Voi v-ați comandat ceva de Black Friday?

Comentarii