Demachiant bland pentru fata si ochi de la Handmade Sister

Îndepărtarea machiajului reprezintă un pas esențial în îngrijirea tenului oricărei doamne sau domnișoare. Personal, sunt extrem de pretențioasă în ceea ce privește selecția demachiantului, conștientă fiind de sensibilitatea pronunțată  a tenului meu și în special a ochilor. Pănă acum am folosit numai produse de curățare din comerț care nu au fost deloc strălucite, singurul demachiant îndrăgit, dar care este dificil de procurat, este Hot Cloth Cleanser de la Liz Earle. Recent am descoperit, mulțumită lui Handmade Sister, demachiantul bland pentru ten și ochi care mi se pare genial de eficient și la un preț fantastic.

Ingrediente
Apa de var care intră în compoziţia acestui demachiant este o soluţie saturată de hidroxid de calciu, obţinută prin amestecul apei de var (var stins) cu apă, soluţie care apoi se filtrează.Se foloseşte în industria farmaceutică şi cosmetică. Apa de var pură are un PH ridicat şi nu trebuie aplicată ca atare pe piele. În combinaţie cu uleiurile vegetale, nu prezintă niciun risc: apa de var reacţionează cu uleiul vegetal şi formează o emulsie de tip „apă în ulei” (picăturile de apă sunt dispersate în ulei) cu rol de lapte demachiant blând. 
Ulei de măsline Bio
Ulei de gălbenele
Ulei de macadamia Bio
Mod de utilizare
Se aplică o cantitate suficientă pe discheta de bumbac după care se îndepărtează machiajul. Recomand ca după demachiere să se spele fața ( eu folosesc în acest sens săpunul de alep).
Opinie personală
Primul aspect sesizat la acest demachiant este mirosul natural de uleiuri care mie personal îmi place enorm și habar nu am de ce.
Prezintă o consistență ușor cremoasă și uleioasă și este de un glaben cald, plăcut.
Îndepărtează UIMITOR de bine urmele de machiaj și este foarte delicat , fiind de ``n`` ori mai eficient decât orice alt demachiant banal. În plus, NU IRITĂ OCHII !
Se prezintă într-o sticluță extrem de simpatică care poate fi reautilizată.
Concluzie
Un produs EXCENLENT din punctul meu de vedere și demachiantul meu preferat !
Produs : Demachiant blând pentru față și ochi
Zona de aplicare : ten și ochi
Proprietati esentiale : îndepărtează eficient și delicat urmele de machiaj
Cantitate :  100 ml


Pret :  20 lei
 

Comentarii