Top 10 Parfumuri ♥

Nu este zi sa nu ma parfumez si nu exista luna sa nu cumpar parfum :X . Sounds crazy dar eu ma plictisesc foarte repede de mirosul unui anumit parfum. Foarte rar ma atasez de unul singur cu care ma parfumez mereu si la care revin in mod constant. 
Iata si cele zece parfumuri pe care le ador momentan :

10.Can can by Paris Hilton.
( O aroma senzuala si  eleganta in acelasi timp care chiar te duce cu gandul la o seara de Can Can petrecuta la Moulin Rouge . Din pacate, l-am avut doar sub forma de mostra dar intentionez sa-l cumpar curand. )


9.Today din gama Today Tomorrow Always de la Avon
 ( Un parfum foarte fin ce ma duce cu gandul la o gradina plina de trandafiri . A fost primul meu parfum caruia i-am ramas fidela si la care nu voi renunta niciodata. Ceva genul " mirosul copilariei ". )



8. Outspoken by Fergie de la Avon
( O aroma foarte placuta de fructe padure pe care eu o iubesc si pe care o port atunci cand ma simt "jucausa").



7. Diamond Musk de la Oriflame
( Un parfum sofisticat, de purtat la o tinuta chic ).



6. Davidoff Cool Water
( Un parfum pe care l-am iubit ceva timp si care are un miros aparte, fresh si sofisticat in acelasi timp).



5. Christian Lacroix Rouge de la Avon
( Este ceva cu adevarat sexy care se imbina perfect c o tinuta accesorizata cu putin rosu. )

 

4. Christian Lacroix Nuit de la Avon

( Este un parfum nou..abia sunt la prima sticluta. Momentan ma caracterizeaza si ma simt bine cand il port dar cine stie cat va dura ! ) .



3. DKNY Be Delicious
( Fresh, verde, fructat...parfumul care l-am adorat si inca il ador. Ma caracterizeaza la maxim .)


2. Coco Chanel Madmoiselle
( Un parfum la care nu voi renunta niciodata ! Makes me feel classy and sexy at the same time. )



1. In Bloom by Reese Whiterspoon de la Avon
( Fin, delicat dulce... asa descriu eu acest parfum care ma face sa ma simt ca si cum tocmai poposesc intr-o gradina de trandafiri albi !
Il iubesc si nu voi renunta la el foarte curand.)



P.S. ( V-am prezentat doar o mica parte din parfumurile mele deoarece restul nu m-au impresionat decat foarte putin, chiar deloc ). 



Care este parfumul vostru preferat ? 
( Chiar sunt curioasa! )


Comentarii